Skip to Content





Server Basis
575 kr kr. /måned

For den lille server. Ideel til enkle opsætninger, hvor grundlæggende support og stabil drift er tilstrækkeligt.


Bestil​​
  •  Support: 1 time
  • Responstid inden for 2 timer
Server Standard
1200 kr kr. /måned

Til kritiske produktionsservere. Perfekt til servere, der kræver proaktiv overvågning og hurtig responstid for at sikre kontinuerlig drift.

Bestil
  •  Support: 4 timer
  •  Responstid inden for 1 time
Server Fuld
1750 kr. /måned

Til servere med stort behov for server-support. Denne løsning tilbyder ubegrænset support og hurtig responstid, hvilket sikrer, at selv de mest komplekse serveropsætninger altid er optimeret og beskyttet.

Bestil​​
  •  Ubegrænset support
  •  Responstid inden for 30 minutter
Inkluderet i alle pakker

 Support 24/7/365

 Support til både Linux og Windows

 IT-overvågning med Zabbix

 Brugervenligt statusoverblik via Dashboard

Lad Syspro tage hånd om jeres IT-infrastruktur

Med Syspro's Managed Services kan I fokusere på det, der virkelig betyder noget: jeres kerneforretning.


Med Managed Services fra Syspro slipper I for at bekymre jer om drift, opdateringer og fejl – vi tager ansvaret for, at jeres infrastruktur er overvåget, vedligeholdt og kører optimalt. Uanset om I har servere lokalt, i skyen eller hostet hos os, står vi klar til at sikre stabilitet, ydeevne og sikkerhed – døgnet rundt.


I får ikke bare teknisk drift, men en proaktiv IT-partner, der hjælper med at holde jeres forretning i gang og fremtidssikre jeres løsning.


 Patch Management for opdaterede systemer

 Logindsamling og trusselsanalyse med Wazuh.

 Rådgivning om IT-sikkerhed og drift

Ofte stillede spørgsmål

Får i ikke svar på jeres spørgsmål, er i velkommen til at kontakte os.

Syspro yder support på Windows- og Linux/Unix-servere. Vi tilbyder hjælp til opsætning af databaser, webservere og andre serverrelaterede opgaver. Supporten for tredjeparts software udføres i samarbejde med kunden og efter vejledning fra tredjepartsleverandøren.

Vores support gives på en "best effort"-basis, hvilket betyder, at vi vil gøre vores bedste for at løse de opgaver, der måtte opstå. Vi kan dog ikke garantere løsning af alle problemer, især hvis der er behov for specialistviden, som ikke er omfattet af vores standardservice.

Bemærk:

    • Der ydes ikke specialist support til databaser.

    • Der ydes ikke support på programmeringsopgaver.

    • Der ydes ikke support til brug af programmer i det daglige arbejde.

Syspro dækker jeres servere, uanset om de er hosted hos os, i skyen, hos en tredjepart, eller om det er jeres egne lokale servere.

Adgangskrav: For at udføre visse opgaver, såsom serverbackup, snapshots eller andre specifikke handlinger, kræver vi adgang til kontrolpanelet eller andre nødvendige systemer.

Med en aftale, der inkluderer 24/7-vagt, bliver vi alarmeret og reagerer også uden for normal arbejdstid.

Omfatter overvågning af servere og håndtering af alarmer i henhold til de aftalte procedurer. Syspro installerer produkterne Zabbix, Wazuh og Bitdefender efter behov, hvilket er inkluderet i prisen for Managed Services. Der følger 30 minutters support med pr. alarm, som ikke trækkes fra den inkluderede supporttid i serveraftalen. 

Hvis problemet ikke kan løses inden for de 30 minutter, trækkes den overskydende tid fra den resterende supporttid. Hvis der ikke er tilstrækkelig tid til rådighed, faktureres den ekstra tid efter vores standard timetakst i henhold til aftale.

Hvis jeres behov overstiger den inkluderede supporttid, fortsætter vi arbejdet efter aftale og fakturerer ekstra tid efter vores gældende timepriser. I får altid besked, inden vi går videre, så der er fuld gennemsigtighed.

Vi installerer en overvågningsagent eller integrerer via SNMP/API. Herefter indsamler vi løbende data og alarmerer, hvis noget ser unormalt ud.

Ja, overvågning er en del af vores supportaftaler. Backup følger med, når I har servere hostet hos os.

Ja – rådgivning og sparring er en naturlig del af samarbejdet. Vi hjælper med alt fra arkitektur til best practice og skalering.

Ja, vi sørger for, at jeres systemer er opdaterede og sikre.